פתרונות תשלום מתקדמים- כל מה שתרצו לדעת

כל בעל עסק יודע שאחד הדברים החשובים בעסק הוא: פתרונות התשלום אשר הוא מציע ללקוחותיו. עסק אשר מציע מגוון פתרונות תשלום מתקדמים ונוחים ללקוחות, הוא עסק אשר יבחר על ידי קהל לקוחות גדול יותר. בסופו של דבר, לקוחות מחפשים בין היתר אפשרות לרכוש מוצרים או שירותים, בצורה קלה ונוחה, התואמת את אמצעי התשלום שיש להם ולכן, הם יעדיפו לבחור בעסק המציע להם אפשרות לשלם באמצעי התשלום שלהם ואופן המותאם להם ספציפית. ההיצע בתחום פתרונות תשלום לעסקים הינו רחב ומשמעותי כיום. כל עסק יכול לבחור את פתרונות התשלום המתאימים לו ביותר והמתקדמים ביותר, שיסייעו לו להיות עסק נבחר וריווחי על פי העסקים המתחרים לו.

מכשיר סליקה נייד

איזה פתרונות תשלום מוצעים לעסקים כיום

ישנם לא מעט פתרונות תשלום המוצעים עבור בעלי עסקים כיום. כל בעל עסק יכול לבחור מהמגוון המוצע את הפתרונות המתאימים לעסק שלו. פתרונות התשלום שניתן למצוא כיום הם:

  1. קופות רושמות- קופה רושמת מהווה כיום את האמצעי הבסיסי ביותר לקבלת כספים והתנהלות כלכלית של העסק. בעוד שבעבר קופות רושמות היו פועלות באופן ידני ופחות נוח, ההתקדמות הטכנולוגית אשר נותנת את אותותיה בכל רבדי החיים, נתנה את אותותיה גם בתחום הקופות הרושמות הרלוונטיות כפתרון תשלום לעסקים והפכה אותן לקופות המאפשרות גם סליקת אשראי. הקופות הרושמות דאז, לרוב לא אפשרו קבלת אשראי והלקוח נדרש לחייב במזומן או בהמחאה. הקופות הרושמות המוצעות כיום לעסקים מציעות כיום עוד מגוון רחב של שכלולים, כך לדוגמא: ניתן למצוא קופות רושמות אשר מכילות קורא שפתיים מובנה בקופה. הקופה הרושמת כיום מאפשרת לכל בעל עסק להשתמש בה לצורך אפשרויות ניהול מתקדמות כגון: ניהול מלאי, תזרים מזומנים ועוד.
  2. מסוף אשראי- מדובר על מסוף ייעודי לצורך סליקת אשראי. על מנת שמסוף אשראי יהווה פתרון תשלום איכותי לעסקים, יש צורך לבחור באחד שניתן לסלוק בו את כלל הסוגים של כרטיסי האשראי הקיימים כיום
  3. מסוף אשראי נייד- מדובר על מסוף אשראי אשר פועל באמצעות טכנולוגיה סלולרית. מסוף זה איננו דורש תשתית והוא מתפקד לא פעם כקופה רושמת ניידת. מסוף אשראי נייד מתאים בעיקר לעסקים אשר מפעילים נקודות שירות ומכירה מחוץ למתחם העסק
  4. מסוף אשראי לתשלום מידי- מדובר על מסוף אשראי אשר נקרא מסוף דביט. מסוף זה מאפשר חיוב מידי של הלקוח. באמצעות מסוף זה ניתן למכור תמורת העברת כרטיס כסף מזומן ללקוח.
  5. מסוף סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט, אשר מהווה מסוף וירטואלי. מסוף זה מאפשר חיוב של כרטיס אשראי מכל מקום שיש בו חיבור פעיל לרשת האינטרנט. מדובר על פתרון תשלום הרלוונטי עבור עסקים קטנים וביתיים לרוב.
  6. סליקת אשראי באינטרנט- מדובר על אופציה הרלוונטית בעיקר עבור עסקים שיש להם חנות מקוונת באינטרנט.

כיצד תדאג לאמצעי התשלום הטובים והמתקדמים ביותר עבור העסק שלך

כל בעל עסק חייב להתאים את פתרון או פתרונות התשלום המתאימים והמתקדמים ביותר עבור העסק שלו. מכיוון שההיצע גדול ומשמעותי בתחום פתרונות התשלום ומכיוון שכל פתרון תשלום לעסקים יעלה לעסק סכום כספי לא מבוטל, על כל עסק לדאוג לאשראי בנקאי או אשראי חוץ בנקאי מספיק רחב, שיאפשר לו לרכוש את אמצעי התשלום המתאימים לו ולחדש אותם או להוסיף על הקיימים, מדי פעם, בעת הצורך. אשראי חוץ בנקאי מתאים לכל עסק, ויאפשר לו להיות העסק המתקדם ביותר בתחום הצעת אמצעי תשלום מגוונים ומתקדמים ללקוחותיו.