סליקה לעסקים קטנים

כספיט טכנולוגיות תשלום, משווקת מסופי אשראי אשר נותנים פתרונות סליקה לעסקים קטנים כמו דוכנים (מכירת מזון, תכשיטים, בגדים) ועוד.
מסופי אשראי ומסופי אשראי ניידים הם בשורה של ממש לעסקים מתחילים וקטנים עד בינוניים. השימוש בכרטיס אשראי מסוגים שונים הפך לנפוץ ביותר ובכספיט התקדמו יחד עם הבשורה ופיתחו טכנולוגיות חדשות, מסופי אשראי אשר קוראים  Nfc ,contactless, pin pad ועוד.

שירותי סליקה לעסקים קטנים

סליקה לעסקים קטנים


מסופי האשראי מאפשרים לבעל העסק להפיק דוחות של רווח ומכירות ואף מכילים אפליקציות רבות בינהן ניהול עובדים, יצירת לוגו, הפקת חשבונית, זיכויים, החזרות, ועוד.
האופציות הרבות בשירותי סליקה לעסקים קטנים יאפשרו לבעל העסק להתנהל נכון ולתת שירות למגוון רב של לקוחות ובכך להגדיל את מחזור המכירות.
את המסופים ניתן לחבר לקופה רושמת או קופה ממוחשבת, הם יכולים לעמוד גם בזכות עצמם ואף בעלי אפליקציה לגביית כסף מזומן.

שירותי סליקה לעסקים קטנים – כי גם להם מגיע שירות ברמה גבוהה

מסופי האשראי מאפשרים לבעל העסק הקטן  בנוסף לשירותי סליקה גם ניידות, ואפשרות להגיע למגוון לקוחות ולמכור להם בזמן המתאים והנוח להם.
מסופי האשראי של חברת כספיט עומדים בתקנים המחמירים ביותר של הבנקים וחברת האשראי ויאפשרו לכם וללקוחותיכם גביה מאובטחת, מהירה ובטיחותית.
אנו שואפים לתת ללקוחות שלנו את השרות הטוב והמתקדם ביותר טכנולוגית, תמיד חושבים על הצעד הבא של טכנולוגיות הכספים שיאפשר לכם גבייה נוחה ומתן חווית שרות יוצאת מגדר הרגיל ללקוחותיכם.

כאן המקום להזכיר את תוכנת הקופה הממוחשבת למכשירי ipad אשר תאפשר לכם חדשנות בבית העסק גם אם העסק שלכם הוא בית קפה שכונתי.
החדשנות הטכנולוגית של חברת כספיט תאפשר לעסק שלכם לצמוח במהירות וביעילות עם האפליקציות לניהול העסק המוטמעות במסופי האשראי. מלבד מסופי האשראי חברת כספיט מספקת גם קופה רושמת אשר תתאים מאוד לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים, הקופה הרושמת בעלת אפליקציות רבות לניהול העסק :גביית מזומן ואשראי, ניהול עובדים , ניהול מלאי, שעון נוכחות, הפקת דוחות רווח ודוחות תקופתיים אשר ניתנים לבחינה על ידי רואה החשבון , הדפסת חשבונית ומוצרים נלווים לקופה הרושמת.
חברת כספיט תשמח להעניק לכם שירות ולהתאים לכם את המוצר אשר יהפוך את העסק שלכם לעסק רווחי יותר ומתקדם טכנולוגית.