סקר שביעות רצון לקוחות כספיט

  • חברת כספיט מקפידה לבצע סקרי איכות שרות שוטפים ועקביים הבוחנים את שביעות רצון לקוחות מפעולות השירות וההתקנה.
  • כספיט מייחסת חשיבות רבה לסקרים אלה והיא רואה בהם כלי מהותי בחתירה לשיפור שביעות רצון לקוחותיה.
  • הסקרים מבוצעים על-ידי חברת תבונה שיווקית בע"מ המתמחה בביצוע סקרי איכות שירות, בניהולו של אמיר פלינט-גור.
  • בכל חודש נדגמים כ – 120 לקוחות אשר קיבלו שירות מהחברה וכ – 70 לקוחות אשר הותקנה אצלם קופה או מסופון.
  • הסקירה נעשית בתוך 48 שעות ממועד האירוע בכדי להבטיח שהלקוח משיב על חוויה טריה.

סקר שביעות רצון לקוחות כספית