הקופה הממוחשבת שתגדיל את המכירות בעסק שלך

כל בית עסק נדרש למגוון פעילויות ניהוליות כדוגמת בקרה על עובדים, משלוחים, רכש ומלאי, וקיימת חשיבות מרובה לביצוען באופן מדויק ויעיל. ואולם, כאשר ההתנהלות נפרסת על פני חשבוניות נייר, מסמכים וריבוי בעלי אחריות, קיימת נטייה לפיזור ולכאוס, מה שמתבטא בסופו של דבר באובדן זמן וכסף. יתר על כן, הדבר עלול ליצור תדמית שלילית בקרב לקוחות וספקים, הנתקלים בשירות מיושן שאינו מספק מענה הולם לצרכיהם. על כן, חשוב להכיר את הקופה הממוחשבת של כספיט, המעניקה מגוון רחב של פתרונות ניהול ואף תורמת משמעותית להגדלת המכירות בעסק.

פתרון מקיף, חדשני ואמיןקופות ממוחשבות

קופות ממוחשבות של כספיט מבוססות על תוכנה חדישה הכוללת שלל פונקציות לניהול עסקים, וניתנות ליישום בכל נקודה או רשת. הקופות מגיעות עם מערכות תשלום מתקדמות ובטוחות מאוד, הכוללות אבטחת כרטיסי אשראי במסופים בעלי עיצוב עכשווי. בתוך כך, ניתן להתאים לעסק באופן פרטני את הפונקציות הדרושות לו בין אם מדובר בבית קפה, חנות נוחות או רשת מסעדות. לדוגמא, ניתן להשתמש בפונקציות מתקדמות לשעון נוכחות, מעקב אחר משלוחים, מועדון לקוחות או ניהול מלאי ורכש, וזאת בנוסף על ממשקי חתימה דיגיטאלית וממשקים ייעודיים לענף ההסעדה. כמו כן, הקופה מגיעה עם אבזרים נלווים כגון אקדח בר-קוד, מדפסת בונים ומדפסת למדבקות בר-קוד, מסוף אשראי עם צג לד בטכנולוגיית True Flet, משטח לחתימה דיגיטאלית ואל-פסק.

כיצד מגדילה קופה ממוחשבת את המכירות

הקופה הממוחשבת של כספיט תורמת להגדלת המכירות במספר מישורים. ראשית, מדובר בעליית מדרגה מבחינת רמת השירות, ובימים אלו כשדרישות וציפיות הצרכנים רק הולכות וגוברות זוהי דרך מצוינת להצטרף ואף להוביל את השוק. שנית, הקופה מאפשרת לנהל מועדון לקוחות ורשימות תפוצה בעלי נתונים מגוונים, ומדובר בפונקציה חשובה ביותר בימינו כשאנשים מחפשים מידע עדכני על מבצעים, הנחות ואירועים מיוחדים. יתר על כן, בעזרתה ניתן לשלוח מסרי ברכה והצעות ללקוחות במועדים מיוחדים כדוגמת יום ההולדת או לקראת החגים, לצרף מסר אישי ולהעביר את ההודעה לטלפון הנייד או לחשבון הדואר האלקטרוני. שימוש נכון באפשרויות אלו מוביל הן להגדלת כמות הלקוחות והן להגברת שביעות רצונם, דבר המבטא במעגל נרחב יותר של קונים ומבקרים פוטנציאליים.

ולא רק מכירות

אכן, מחזור המכירות מהווה נדבך חשוב מתוך סך הרווחים בכל חודש. ואולם, לכך מצטרפות הוצאות התפעול והניהול השונות, ובתחום זה מקנות קופות ממוחשבות של כספיט חיסכון ניכר. למעשה, מדובר בכלי המארגן ומאחד את ההתנהלות אף כשמעורבים בה מספר גורמים, בעודו מספק לכל משתמש קצה את הנתונים הנדרשים לו בין אם מדובר במסמכים כספיים או תפעוליים. בנוסף, ניהול המלאי הממוחשב מאפשר לעסק להתייעל ולהפחית במידה ניכרת את כמות המוצרים המתיישנים על המדף, ובמילים אחרות – לחסוך. הוסיפו לכך את האפשרות לקבל כל נתון סטטיסטי הקשור למכירות וביצועים, בכל זמן ומכל מקום, ותבינו עד כמה הקופה משפרת את התנהלות העסק ומאפשרת מענה מהיר ומדויק שחוסך בהוצאות מיותרות.