מסופי אשראי ניידים ונייחים

על השימוש במסופי אשראי ניידים ונייחים

ניהול עסק הוא תהליך מורכב ומלא באתגרים. בין פתיחת התיקים הנחוצים במוסדות הממשלתיים לבין בניית תכנית עסקית טובה, אחד הדברים החשובים הוא בנושא פעולת חיוב כרטיס האשראי של הלקוח וקבלת תשלום לעסקה.

למה זה חשוב? בישראל כיום השימוש בכסף מזומן הולך ומצטמצם. המגמה ההולכת וגוברת של הרכישה הדיגיטלית בחנויות הפיזיות הופכת את השימוש באשראי לנפוץ ביותר, וכך למעשה מסוף לסליקת אשראי הופך הכרחי לכל בעל עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסק בו יש יותר מעמדת מכירה אחת ועל כן יש לרכוש כמה עמדות מסופי אשראי. וכדי שנוכל לספק ללקוחות שלנו את אמצעי התשלום החשוב הזה, נזדקק למסופי אשראי שיאפשרו לנו לבצע סליקה מול חברות האשראי.

עם זאת, לעסקים רבים יש מסופי אשראי די פשוטים, אולם בחברת כספית יש סדרה של מוצרי סליקת אשראי מתקדמים. המכשיר הטכנולוגי אינו חדש, אך סדרת מסופי האשראי שלנו כוללת חידושים משמעותיים, בדמות שימוש מאובטח בארנקים סלולריים, ביצוע עסקאות ללא מגע בטכנולוגיית NFC ובטכנולוגיית סליקה באמצעות הקשת קוד סודי (EMV).

קיימים שני סוגים עיקריים של מסופים פיזיים:
מסופי אשראי ניידים – קומפקטיים וקלים לתפעול ושינוע שניתן לקחת את המסוף מחוץ לבית העסק. למשל, עמדות מכירה בשטח, קופות כרטיסים, דוכנים ואף שימוש במסעדה עד שולחן הלקוח. בנוסף, ניתן להשתמש גם כאשר העובדים יוצאים לשטח, כגון שירותי משלוחים.

מסופי אשראי נייחים – מסופים קלאסיים וידועים כמעט בכל בית עסק. חלקם יכולים לעמוד כמכשיר עצמאי וחלקם כחלק מקופה ממוחשבת. דרך המסוף, כרטיס האשראי "מגוהץ" ונעשית התקשורת עם חברת האשראי. מדובר בפתרון זול, פשוט ואידיאלי לעסקים שאינם זקוקה לחיוב נייד. המכשיר עצמו קל לתפעול וניתן לשלבו עם קופה ממוחשבת, או לחלופין להשתמש במכשיר קטן ועצמאי לצד הקופה.

ובמידה ולעסק שלך יש אתר מסחר וחנות דיגיטלית ברשת האינטרנט, גם לכך יש פתרון: אנו ממליצים על שימוש בתוכנת סליקה, באמצעותה ניתן לחייב את הלקוחות גם בפלטפורמות הדיגיטליות ולאפשר ללקוח לשלם באפליקציות ייעודיות. התוכנה מאפשרת לגבות כסף ומשמשת כמסוף סליקת אשראי לכל דבר ועניין.

ככלל, ככל שהעסק מספק שירות פיזי או אונליין מול לקוחות, השימוש במסופי אשראי הוא חובה, הן לנוחות הרכישה והן לאבטחה. אנו בחברת "כספיט" נשמח לסייע לך לקבל את המענה המדויק ביותר לעסק שלך.