בעל עסק, הלקוחות שלך מבזבזים 375 מיליון שקל בחודש באמצעות ארנק דיגיטלי

עם כניסת  Apple ו Google לשוק הארנקים הדיגיטליים בישראל מתרחשת פה מהפכה של ממש בענף התשלומים וכל בעל עסק חייב לבדוק שהוא ערוך לכך, אחרת העסק עלול להפסיד עד 60% מהמחזור השנתי שלו.

אנחנו שומעים עליהם המון לאחרונה, אבל מה "ארנק דיגיטלי" בעצם אומר?

ארנק דיגיטלי בפשטות הוא אפשרות תשלום באמצעות קירוב הסמארטפון למסוף בבית העסק ללא שימוש במזומן וע"י הכנסת פרטי כרטיס האשראי לאחת מהאפליקציות של Apple ו Google או של חברות האשראי והבנקים כדוגמת max, כאל, ישראכרט, BIT ועוד.

נראה כי השימוש במזומן וכרטיס אשראי פיזי לאט לאט הופכים לנחלת העבר והעולם צועד אל כיוון השימוש בארנקים דיגיטליים ותשלום אפילו בשעון שלנו – כן, כן זה קורה כבר היום בכל מערכות התשלום של כספיט | Hyp.

בסוף שנת 2021 הרכישות בארנקים דיגיטליים הגיעו לסכום של 375 מיליון שקל בחודש (על פי נתוני כלכליסט) ויותר מ-60% מהעסקאות בוצעו בחודש הזה על ידי כרטיסי אשראי חכמים.

 

ארנק דיגיטלי

 

 

נראה כי ככל שהזמן עובר השימוש בארנקים דיגיטליים גדל, והכניסה של Apple Pay ו G Pay (אפליקציית גוגל פיי) תאיץ את הגידול הזה בצורה משמעותית מאוד בשנת 2022.

עידן ה-NFC, כרטיסי אשראי חכמים וארנקים דיגיטליים כבר כאן – אז אילו ארנקים דיגיטליים יש לנו בארץ?

הנה כמה מהמובחרים שבהם:

  • Max- אפליקציה של Maxback מבית MAX
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Bit- מבית בנק הפועלים
  • Fibipay- אפליקציה של בנק הבינלאומי
  • Paybox- אפליקציה של שופרסל ודיסקונט

ואם אתם שואלים מי מזכה אתכם על כל העסקאות הללו – התשובה היא חברת האשראי, כרגיל.

אבל אתם צודקים, זה מרגיש כמו יותר מדי אפליקציות בשביל לשלם על כוס קפה,

אז איך בעל עסק אמור להתמודד עם עומס אופציות התשלום הללו שנראה כי ילכו ויגדלו עם הזמן?

פתרונות התשלומים של כספיט, מבית HYP, נמצאים תמיד בקדמת הטכנולוגיה, כך שכלל פתרונות התשלום שלנו תומכים בכל סוגי הארנקים הדיגיטליים באשר הם.

פתרון התשלום של כספיט הוא הדרך האולטימטיבית והבטוחה ביותר ליעל את העסק שלך. יחד עם תמיכה בכל סוגי התשלום לקוחותינו נהנים גם מתוכנה חדישה מבוססת ענן, תמיכה מלאה באמצעות תקן EMV וטכנולוגיית NFC ועוד.

אנחנו לא רק חכמים בפנים, אנחנו גם יפים מבחוץ 😊, פתרונות התשלום שלנו מונגשים למשתמש עם צג איכותי ומעוצב ותוכנת הפעלה נוחה לשימוש שמאגדת בתוכה את כל מה שהעסק צריך, במקום אחד.

רוצה להצטרף למהפכת פתרונות התשלום בישראל? לחץ כאן