סליקה דיגיטלית חכמה באינטרנט

אם יש לך עסק או חנות בעולם המציאותי, מכירים אותך ורוכשים אצלך לא מעט – זה הזמן למנף את הדבר. להגיע אל קהל יעד חוצה ערים ומדינות ולאנשים שמעולם לא שמעו עליך. הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי ולהקים חנות אינטרנטית ברשת.

כאשר מדובר על בניית אתר מכירות, ישנם מספר יתרונות: הגדלת קהל הלקוחות, להפנות רוכשים פוטנציאליים שגרים במרחק רב מהחנות ובשורה התחתונה להרחיב את פעילות העסק ולהגדיל את ההכנסה החודשית. אם אין לך אתר מכירות וירטואלי וחשבת על הקמה של אחד כזה, ריכזנו כאן את המידע החיוני שיכול להועיל בקבלת ההחלטות.

מסוף אשראי מתקדם

ואחרי שהבנו את הצורך בבניית חנות וירטואלית, נגדיר אותה: חנות וירטואלית היא כל אתר מכירות, סחר, סחר אלקטרוני eCommerce או אתר מסחר וירטואלי. זוהי למעשה חנות אינטרנטית שהיא חנות לכל דבר – ממש כמו החנות שבשדרה, רק בתוך מסך המחשב והסמארטפון.

אך עם זאת, כדי לגרום לגולשים לרכוש בחנות הוירטואלית, נצטרך לחזק בהם את האמון לכך, וכדי לעשות כן נוכל ליישם במספר אופנים:

  1. עמוד אודות ברור – הכנסה של עמוד המציג את בעל האתר, עיסוקו, תמונה ברורה ופרטים ליצירת קשר. המטרה היא להציג משהו אמיתי מאחורי העולם הוירטואלי.
  2. הבלטת פרטי הקשר עם הבעלים – כתובת פיזית של החנות ואף מפת הגעה, יכולים לחזק אמון אצל הגולשים. כמו כן, גם מספר טלפון, כתובת מייל וטלפון של בעל האתר.
  3. הבלטת אייקונים של סטנדרטים ותקנים – הצגה בתחתית העמוד אייקונים של חברות האשראי וכן הצמדת תקן EMV המבסס את התנאים לעסקאות בטוחות, שבאמצעותו הסיכוי להונאות וגניבות קטן משמעותית, מהסיבה שכל לקוח שירצה לרכוש מכם, יידרש להקיש את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלו. האמנם מדובר על עוד שלב בדרך לביצוע העסקה, אך כך נחסכות גניבות שיכולות לפגוע בכם ובבעלי הכרטיסים.
  4. הצגת רכישות אחרונות שנעשו – הצגת מה הגולשים האחרונים רכשו, מעביר את המסר כי ישנה תנועת רכישות באתר.

לסיכום, בניית חנות וירטואלית זו משימה של ממש. מעבר לאסטרטגיה השיווקית, עיצוב החנות, המודל וחשיבות התמיכה – אמצעי התשלום הוא הדבר החשוב והבסיסי ביותר שצריך להתייחס אליו. על מנת לאפשר קבלה של כרטיסי אשראי באתר בצורה ידידותית למשתמש וכן מאובטחת, יש צורך להתקשר עם חברות האשראי ועם החברה המספקת שירותי סליקה – התומכת בתקן האבטחה PCI ותקן EMV, על מנת להבטיח את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות שלכם.