קופה רושמת – לא מה שחשבתם

כולנו מכירים את הקופות הרושמות. אך לא כולנו מעודכנים בשינויים שחלו בתחום בשנים האחרונות. כיום ממלאות הקופות הרושמות תפקיד חשוב מאוד והן מאפשרות לייעל תהליכים ולנהל את בית העסק באופן יעיל וממוקד מטרה. בעזרת קופה רושמת עכשווית ומתאימה תוכלו לייעל את פעילות העסק לכם בכמה דרגות.

אילו חידושים מציעות הקופות הרושמות?

אפשרויות תשלום נוחות ומהירות – התפקיד המרכזי של הקופה הרושמת היא גביית התשלום מלקוחות. היות שכך קופה רושמת טובה היא כזו אשר מציעה מענה הולם ונוח. מול שלל אמצעי התשלום הקיימים כיום ואפשרויות הפריסה, חייבת הקופה להיות מתקדמת מאוד על מנת לאפשר ביצוע תשלום נוח ומהיר. תוך הנפקת חשבונית ברורה ללקוח.

מאגר נתונים וניתוח – בכל בית עסק מחפשים דרכים להתייעלות ולמינוף הפעילות. על מנת להצליח בכך חשוב מאוד כי כל הנתונים עליהם מתבססים יהיו מדויקים ואכן יוכלו להציג את התמונה במלואה. הקופה הרושמת מהווה כלי שימושי מאוד עבור עניין זה. היות וכל הנתונים מוזנים לקופה הרושמת ונשמרים בה. ניתן לערוך דוחות מסוגים שונים, לפלח נתונים ולהסיק מסקנות.

ניהול תקין – קופה רושמת מספקת מידע רלוונטי עבור מנהלי חשבונות. כאשר פרמטר ראשון לציון הוא היכולת לשאוב מידע נחוץ על פעילות העסק במקום לערוך רישומים וטבלאות ואכן, מנהלי חשבונות בראשון לציון או בכל עיר אחרת עושים שימוש רב בקופות הרושמות, ובכך מייעלים את הפעילות שלהם ומקצרים תהליכים.

התאמה לתקני בטיחות – בכל מה שקשור לסליקה בכרטיסי אשראי חלות תקנות המגדירות את האבטחה של הקופה ויצירת הקשר עם חברת האשראי. מכיוון שכך חשוב לבדוק כי הקופה הרושמת אותה הנכם בוחרים עמדת בכללי תקן EMV בנק ישראל.

ניהול עובדים – כל מעסיק ומנהל מתמודד מול קושי ואתגר בעניין ניהול העובדים. מחובתו לעקוב כי כולם ממלאים תפקידם כיאות, כי תהליכי המכירה מתנהלים כנדרש וללא חריגות. כאשר קיימת קופה רושמת מתקדמת ניתן לעקוב אחר העובדים ולוודא כי גם בשעות בהן המנהל אינו נמצא בשטח ההתנהלות תקינה. וזאת הודות לתיעוד כל פעולות המכירה.

ניהול מלאי – אחד התחומים המאתגרים ביותר הוא ניהול המלאי. וככל שמדובר על עסק גדול יותר כך האתגר מורכב יותר. חשוב כל כך כי תהיה שליטה על הקיים ועל החסר. כך ששטח האחסון ינוצל כראוי, ויהיו ברשותכם את המוצרים הנדרשים על ידי לקוחות. למעשה פעמים רבות ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל הוא ניהול תקין של המלאי.

מעקב מכירות – ניתן לעקוב אחר כמויות המכירות והיקפם. זה כמובן נתון חשוב מאוד שמאפשר לנו לבדוק האם המכירות שמתבצעות הן בכמות הצפויה? האם יש עונות שיש להיערך אליהן באופן מיוחד? באילו ימים יש עומס לקוחות? ואילו שעות מצריכות תגבור עובדים?

קופה רושמת

התאמה מלאה לצורך של העסק

אמנם שימוש בקופות רושמות מתקדמות יתן מענה מושלם לבית העסק. אבל זה נכון רק במידה והקופה מתאימה היטב לאופי העסק. שהממשק שלה מתאים לפעילות שלכם ונוח לתפעול. כך כלל העובדים מצליחים לנהל את הפעילות באמצעותה ולבצע את מכלול הפעלות במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.