קופה רושמת ממוחשבת דגם T2

היתרונות שבקופה רושמת ממוחשבת

כבר בשלבים ההתחלתיים לתהליך ההקמה של העסק שלכם, עליכם למצוא את הפתרונות הכי נכונים ופשוטים, על מנת לנסות להביא את הצרכנים לפעילות. הצרכנים של העסק הם הלב הפועם שלו ונוחות לצרכן היא קריטית בעת מכירה.

אחת המשימות הכי חשובות – לרכוש קופה רושמת ממוחשבת, המאפשרת ליצור תיעוד של כלל ההכנסות וליצור סדר בתהליך המכירה והרכישה של המוצרים.

מהן היתרונות בקופה ממוחשבת?
אמינות – קופה ממוחשבת משדרת אמינות. פירוט המוצרים המופיע על המסך, המשדר אמינות אצל הלקוחות שמגיעים לעסק שלך, שכן אלה אוהבים לבדוק ולשאול לא מעט שאלות שבקופה רושמת פשוטה או במכונת חישוב, הסיכוי לטעות גדל. ישנים לקוחות שכאשר ימצאו טעות, יחשבו שאינך אמין וסביר שלא יחזרו בשנית לחנות.

היסטוריית מכירות – קופה ממוחשבת שומרת על היסטוריית המכירות שהתבצעו בחנות. הדבר יכול לשחק עבור לקוחות המבקשים לראות את פירוט הקנייה שנעשתה לפני שבוע או שבועיים, או בירור רכישות לפי ארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי. קופה רושמת פשוטה לא מאפשרת זאת.

פיקוח על מכירות – ביכולתה של קופה ממחשבת להגדיל את תפוקת העובדים. סטטיסטיקות מכירות, לדעת איזה מוצר נמכר הכי הרבה ומי המוכר הכי טוב, ולצ'פר בהתאם. רק קופה ממוחשבת יכולה לספק נתונים שכאלה.

שעון נוכחות – לכל עובד יש כרטיס מגנטי ובסוף כל חודש ניתן להדפיס את שעון הנוכחות ממערכת הקופה.

ניהול כספים ומוצרים – עם קופה ממוחשבת ניתן לתקן טעויות יחסית בקלות ולעלות על חוסרים במלאי המוצרים. אם יש חשש או חשד לניסיון גניבה, באמצעות הקופה הממוחשבת יהיה קל יותר לגלות את מקור העניין בעזרת התיעוד של הקופה הרושמת הממוחשבת.

מעבר לכך, קופה רושמת ממוחשבת מומלצת לכל סוג עסק: חנויות בגדים, סופרמרקטים, רשתות שיווק, שירותי קייטרינג ואף לחניונים. חשוב לציין כי אם אתם לוקחים חלק בפסטיבלים או נוהגים לצאת עם דוכנים לשטח, תוכלו להתנייד יחד עם הקופה – בין אם אתם זקוקים לביצוע של מספר פעולות, ועד למחשב המתקדם.

הרבה בזכות הטכנולוגיה של ימינו, ההיבט הכלכלי של העסק יכול להיות הרבה יותר פשוט. אם אתם זקוקים לקופה ממוחשבת חדשה כדי להגדיל את תפוקת העובדים, לשפר את אמינות הלקוחות ולייעל את העבודה היומיומית – אנא פנו בהקדם לחברת כספיט.