החידושים בתחום פתרונות תשלום

הטכנולוגיה המודרנית מביאה את אותותיה בכל רבדי החיים. גם בתחום פתרונות תשלום לעסקים, ניתן למצוא כיום מגוון חידושים ושכלולים, אשר מאפשרים לכל בעל עסק להתנהל בצורה טובה יותר מול הלקוחות מבחינת אופציות התשלום אשר הוא יכול להציע לכם וכן, להתנהל באופן מסודר ונכון יותר מבחינה פנימית בעסק הנוגעת למעקב איכותי אחר הוצאות, הכנסות, מלאי ועוד. במאמר הבא, תקבלו מידע על פתרונות תשלום חדשים לעסקים, אשר מייעלים כל עסק והופכים אותה לעסק שמתנהל בצורה טובה יותר ומטבע הדברים  הופך להיות מוצלח וריווחי יותר.

קופה רושמת

תפקידה של קופה רושמת היא לשקף את מהלך העסקאות אשר מבוצעות בכל בית עסק שבו היא מצויה. הקופה הרושמת מבצעת רישום של כל עסקה אשר נוצרת. בקופה זו יש את מגירת המזומן, השקים, תלושי האשראי ועוד. כאשר מדובר בקופה רושמת ממוחשבת, מדובר על קופה איכותית מאוד, בעלת יתרונות רבים ויכולות משודרגות. קופה רושמת ממוחשבת יכולה להיות מקושרת באמצעות רשת פנימית או רשת האינטרנט לקופות רושמות נוספות. כאשר הקופה מרושמת לקופות רושמות נוספות היא יכולה לפעול מולן בתיאום, לעדכן את מצב המלאי בעסק ועוד. כמו כן, קופה רושמת ממוחשבת אשר מחוברת ברשת פנימית או באמצעות רשת האינטרנט, יכולה לעדכן את בעל העסק בזמן אמת על כל מה שמתרחש בסניף, במידה ומדובר בסניף אחד מבין כמה סניפים או בכל מה שמתרחש בעסק כולו. חשוב מאוד לדעת שקל ונוח להפעיל קופה רושמת ממוחשבת וכל אדם חדש שמגיע לעבוד בעסק יכול ללמוד בקלות כיצד להפעיל את הקופה.

מכשיר סליקה

עמדות שירות עצמי

עמדות שירות עצמי מהוות פתרון תשלום איכותי מאוד עבור לא מעט בתי עסק. בעמדות שירות עצמי הלקוח מבצע בעצמו את פעולת הרכישה, כולל התשלום. כלומר, כאשר מוצבות עמדות שירות עצמי בסופר, הלקוח יכול להעביר את מוצריו בעמדת שירות שכזו באופן עצמאי ובתום העברת המוצרים, הלקוח ישלם על מוצריו, גם באופן עצמאי על ידי העברת כרטיס אשראי. מדובר ללא ספק בפתרון תשלום איכותי מאוד אשר חוסך ללא מעט לקוחות זמן. לקוחות לא פעם יחפשו את העסקים המציעים בין היתר גם עמדות שירות עצמי, על מנת לבחור דווקא בהם על פני עסקים מתחרים להם ללא עמדות שירות עצמי.

מכשיר סליקה נייד

אחד מפתרונות התשלום המשוכללים ביותר עבור בעלי עסקים הינו מכשיר סליקה נייד. מכיוון שיש לא מעט עסקים אשר אינם ממקומיים במקום קבוע, אלא נודדים, הרי מכשיר סליקה נייד עבורם מהווה את פתרון התשלום הטוב והיעיל ביותר עבורם. מכשיר סליקה כידוע, הוא המכשיר אשר מאפשר לבעל העסק לקבל תשלומים מלקוחות באמצעות כרטיס אשראי. באמצעות העברת הכרטיס במכשיר הסליקה מועבר סכום הכסף המתאים מחברת האשראי לבית העסק. בעוד שמכשיר סליקה רגיל בבתי עסק דורש חיבור נייח ואיננו יכול לעבור ממקום למקום, הרי שמכשיר סליקה נייד איננו זקוק לחיבור קבוע בבית העסק והוא מבצע את פעולתו באמצעות חיבור אל הרשת. כלומר, שימוש במכשיר הסליקה הנייד איננו דורש חיבור לנקודות חשמל והוא מאפשר לכלל סוגי עסקים אשר לא פעם מציעים את מרכולתם מחוץ למבנה קבוע, להציע ללקוחות שלהם לרכוש את המוצרים שלהם או השירותים שלהם באמצעות תשלום בכרטיס אשראי בכל מקום.