מוספי אשראי

מהו פתרון התשלום המושלם עבורכם ?

היום המאושר הגיע, לאחר שנים של חשיבה, מאמצים ועבודה קשה הגעתם לרגע המיוחל ופתחתם בית עסק משלכם.

אולם כמו בכל בית עסק, המטרה העיקרית שלכם היא צמיחתו של בית העסק ומה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת אם לא על ידי הגדלת המכירות והרווחים.

אז איך עושים את זה?

אמנם אף אחד עוד לא גילה את דרך המלך האחת והיחידה להצלחתו הבטוחה של בית העסק, אך דבר אחד בטוח. על מנת להגדיל את הרווחים יש צורך באספקת אפשרויות תשלום מכל הסוגים ללקוחותיכם.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה – כספיט טכנולוגיות תשלום, מספקת מגוון רחב של פתרונות תשלום העונים לצרכים של בתי עסק קטנים, בינוניים וגדולים ועוזרת לכם להגדיל את מכירות בית העסק.

מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים שעסק המאפשר קנייה באמצעות כרטיסי אשראי, מגדיל את הכנסותיו במעל ל-30% כל זאת בתקופה בה עמלות הסליקה עצמן של חברות האשראי נמצאות במגמת ירידה.

אז איך תדעו איזה מכשיר סליקה הכי מתאים עבורכם? איך תדעו מהו המכשיר המושלם לגידול המכירות בבית העסק שלכם?

על מנת לתת מענה על הסוגיה החשובה הזו, שאלו את עצמכם מספר שאלות שיעזרו לכם להחליט איזה מכשיר בית העסק שלכם צריך?

כמה אנשים עוברים בבית העסק שלכם במהלך היום?

האם אתם רוצים שמערכת התשלום תתמוך רק בפתרונות קיימים או שתניח גם את התשתית לפתרונות עתידיים כגון תשלום באמצעות ארנק סלולרי?

האם אתם מצפים ממערכת התשלום לתמוך רק בפונקציות בסיסיות של קבלת תשלום או גם בפונקציות מתקדמות יותר של ניהול מלאי או ניהול מועדון לקוחות?

האם בית העסק שלכם מבצע מכירות של פנים מול פנים או באמצעות סליקה באינטרנט ?

האם תרצו לגבות תשלום רק בקופה או גם ליד מדפי המוצרים באמצעות מסופי אשראי ניידים?מכשיר סליקה כספיט

כמה עסקאות פחות או יותר מבוצעות בבית העסק באמצעות כרטיס אשראי ומהו ההיקף של העסקאות הללו?

הצלחתם לספק מענה לכל השאלות או רק לחלקן? מצוין!

כעת כשאתם מבינים טוב יותר את הצרכים של בית העסק שלכם, אתם מוזמנים לבחון את מוצרינו באתר החדש שלנו, ולראות איזה ממוצרי החברה הרבים הכי מתאים לצרכים של בית העסק שלכם.

עדיין מתקשים להחליט? אתה מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפונית ואנו נשמח להתאים עבורכם את המכשיר הטוב ביותר עבור בית העסק שלכם ולעזור לכם להגדיל את המכירות בבית העסק.