מוספי אשראי

איך מתחילים לעבוד עם מוצרי כספיט?

אז לאחר בדיקה מעמיקה החלטתם מהו פיתרון התשלום המושלם עבור בית העסק שלכם ואתם מעוניינים לעבור לשלב הבא והכולל הזמנה והטמעה של הפיתרון הנבחר אצלכם בבית העסק .מה עושים?

ראשית, יוצרים איתנו קשר דרך האתר או באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר ומזמינים את הפתרון והתוספים הנבחרים. עדיין לא בטוחים שזהו הפיתרון המושלם עבורכם? נציגי השירות שלנו ישמחו לייעץ לכם מהו המכשיר המתאים ביותר עבורכם בהתחשב בצרכים שלכם ושל בית העסק שלכם ולוודא כי הצרכים והרצונות שלכם זוכים למענה המושלם מצד כספיט טכנולוגיות תשלום.

לאחר שלב ההזמנה, מגיע שלב ההתקנה של המכשיר בבית העסק עצמו.  לחברת כספיט עשרות נציגים מקצועיים בפריסה ארצית רחבה , אשר יגיעו ישירות לבית העסק שלכם וילוו אתכם לאורך כל הדרך החל משלב התקנת הפיתרון וכלה בשלב התפעול השוטף של המכשור.

נציגינו הרבים, מעניקים שירותי התקנה, הדרכה וליווי מקצועי עבורכם בכל נושא הקשור לעבודת המכשירים, ביצוע פועלות מורכבות, ניהול בית העסק וכיבוד כרטיסי אשראי בישראל בכל מקום ובכל אופי פעילות.

חשוב לזכור, כי שוק כרטיסי האשראי בישראל הוא שוק תחרותי מאוד ואנו בכספיט מודעים לכך ועובדים עם כל כרטיסי וחברות האשראי ועל ידי כך מוודאים כי בית העסק שלכם יוכל להעניק שירות לפי צרכיו ולפי רצונותיו לכל לקוח פוטנציאלי .

עכשיו לאחר שנציגינו הגיעו לבית העסק והתקינו את פיתרון התשלום האופטימלי עבורכם- אתם מוכנים לצאת לדרך. אבל אל תשכחו שאתם לא לבד: נתקלתם בבעיה, קושי בתפעול מכשיר סליקה או צורך בהסבר נוסף? נציגי כספיט ישמחו לתת לכם מענה לכל שאלה ובעיה.

הזמינו את נציג כספיט האזורי לבית העסק שלכם ללא כל התחייבות ואנו נדאג שבית העסק שלכם יקבל את השירות הטוב, המקצועי והאמין ביותר בשוק.