5 סיבות למה כדאי לעסק שלך לכבד כרטיסי אשראי חכמים תומכי תקן EMV

תקן EMV

 תקן ה EMV הגיע סוף סוף לישראל!

עם כניסת התקן לתוקף ב 1.8.17 על פי הנחיית בנק ישראל, עולות שאלות רבות הן מצד בתי העסק והן מצד מחזיקי הכרטיס.

המעבר לתקן EMV נועד לשדרג משמעותית את רמת האבטחה בתשלום בכרטיסי אשראי, להגדיל את התחרות בתחום הסליקה וליישם פתרונות טכנולוגיים חדשים.

למה אתם שואלים? בואו נגלה את 5 הסיבות החשובות ביותר

  • שינוי בהתנהגות הצרכנית

    עם כניסתה של טכנולוגיית שבבי EMV וטכנולוגיית ה NFC לשוק, הצרכן ירכוש הרגלים חדשים ובטוחים יותר שילוו בשינוי תפישתי בנוגע לתשלום טוב ומאובטח יותר.

    זה רק עניין של זמן עד שהצרכן יצפה מכלל בי העסק להדביק את הקצב ויבחר לבצע עסקאות בכרטיסי אשראי רק בעסקים התומכים בטכנולוגיות מתקדמות ומאובטחות אלו.

  • הפחתת הסיכון למקרי הונאה ברחבי העולם

    רמאים ברחבי העולם נוטים להתמקד יותר בבתי עסק שעדיין לא שידרגו לשיטת התשלום המאובטחת בטכנולוגיית ה EMV. באמצעות טכנולוגיית התשלום החדשה בתי עסק לא רק ימנעו פוטנציאל חיוב בשל הונאה אלא גם יפחיתו את האפשרות כי הונאה תתרחש תחת קורת הגג שלהם.

  • אבטחה- קוד אישי סודי

    בשימוש במכשיר תומך EMV עם כרטיס חכם מתבצע תהליך מאובטח לזיהוי ואימות הכרטיס. השימוש בקוד סודי ושבב חכם מפחית את פוטנציאל הזיון וההונאה בכרטיסי אשראי.

    בזכות הפתרונות שמציעה טכנולוגיית ה EMV מדינות רבות הראו ירידה בהיקף ההונאות בכרטיסי אשראי בשיעורים של כ 50%.

  • העברת אחריות במקרה של נזק

    שימוש באשראית EMV יסיט את האחריות במקרה של נזק אל הסולק. כל בית עסק אשר ברשותו מסוף אשראי או Pin Pad תומך EMV יוכל לכבד תשלום חכם עם קוד סודי ובדך יסיר מעצמו את האחריות במקרים של זיוף והונאות.

  • EMV כסטנדרט גלובלי

    טכנולוגיית ותקן ה- EMV נהוגים במדינות רבות בעולם כבר שנים. לקוחות ממדינות אחרות ירגישו בטוחים לבצע תשלום באמצעות כרטיסי אשראי בישראל הדומה לשיטה הנהוגה במדינה בה הם מתגוררים.