קופה רושמת

ארבע דרכים קלות להתייעלות כלכלית בזמן הקורונה

הקורונה הגיעה לעולם לטרוף את כל הקלפים, אז זה לא פלא שהמון עסקים קטנים כגדולים בארץ ובעולם מוצאים את עצמם מחפשים דרכים חדשות לצוף מעל פני המים. מכיוון שכנראה ייקח זמן עד שהקורונה תסתלק מחיינו לתמיד הכנו לכם רשימה של מספרי דרכי התמודדות עסקיים.

1. פתרונות טכנולוגיים מתקדמים – היום יש המון מענה לצרכים עסקיים, פעם פתרונות כאלו לא היו קיימים. חשוב לייעל את העסק באמצעות הפתרונות הטכנולוגיים שקיימים היום בשוק למגוון צרכי העסק שלך, בעולם שלנו מי שלא מתקדם עם הזמנים נשאר מאחור. עד לפני עשור בסיום משמרת אנשים היו עושים ספירת קופות ידנית בסוף היום. היום יש לנו קופות חכמות שמתממשקות ביניהן, לא רק בתוך העסק הפיזי אלא גם עם החנות הדיגיטלית. קופות חכמות מאפשרות תשלומים קלים ונוחים דרך שלל האופציות הקיימות היום לציבור, מעקב אחרי כל העסקאות יוצר בטחון ויעילות. אין ספק כי רכישת קופה רושמת חכמה הוא אחד הצעדים ההכרחיים לכל עסק שרוצה להתייעל בעידן המודרני שבו כל שנה מופיעים חידושים.

2. שירות לקוחות ברמה גבוהה – מה שמבדיל בין עסקים הוא רמת השירות שהלקוח מקבל. בדרך כלל אם השירות בעסק הוא לא משהו לקוחות לא יתלוננו ופשוט יצביעו עם הרגליים. אנשים יעדיפו לשלם גם יותר במקום שבו השירות טוב על פני עסק זול עם שירות גרוע. אם אתה רוצה לשמור את שביעות רצון של לקוחות ברמה גבוהה ולשמור על הלקוחות אין ספק ששירות ברמה הוא אחד המאפיינים החשובים והקריטיים לכל עסק, במיוחד בתקופת הקורונה שאנשים מחשבים כל הוצאה.

3. פיקוח על תקציב – המון עסקים, מוסדות וארגונים חוטאים בניהול תקציב באופן לא דקדקני ויעיל. חשוב לשים לב לכל הוצאה, לברר היכן ניתן להוזיל עלויות ואיפה גם כדאי להשקיע. כדאי להבין מה הוא החזר השקעה של כל פעולה בעסק שלך לדוגמה, פיתוח מוצר, חדירה לשווקים חדשים, רכישת קווי ייצור, עלויות ייצור ועוד.

4. גמישות באפשרויות עבודה – היום בעידן הקורונה כשהדברים כל הזמן משתנים חשוב להיות גמיש כי קשה מאוד לתכנן קדימה. וריאנטים, סגרים, חיסונים, תווים בשלל צבעים, קשה לדעת מה הדבר הבא שיגיע. אז אם אנחנו עם מסיכה בשטח פתוח ובין אם אנחנו בלי כדאי לדעת להתגמש ולהיות מוכנים להכול. הרבה מקומות עבודה עברו לעבודה מרחוק, שאגב על פי מחקרים המעבר דווקא העלה על התפוקה והיעילות של העובדים. הרוב חשבו שההפך יקרה ועבודה מרחוק תגרום לירידה בתפוקה וביעילות. מי יודע אילו עוד התפתחויות בשוק העבודה בתנאי הקורונה יתגלו כטובים לעסקים. מצד שני יש גם השלכות רעות לעבודה מרחוק, לכן חשוב לדעת לאזן ולשמור את שביעות רצון העובדים גבוהה ככל האפשר.