איך להפוך את העסק שלך לנייד

עולם העסקים של היום הולך יד ביד עם מונחים כגון ניידות וגמישות. הדבר נובע בעיקר בשל המעבר של יותר ויותר לקוחות לרכישה באמצעות כלים טכנולוגיים שונים, כדוגמת הארנקים הסלולריים, כרטיסי האשראי עם הצ'יפ וכדומה, וכן בשל הצורך להיחשף לציבור לקוחות רחב ככל האפשר ולהעניק לרובו פתרון תשלום בהתאמה אישית מקסימלית לצרכיו והרגליו. בעל עסק, שמגביל עצמו לאמצעי תשלום ותיקים בלבד, ללא יכולת ניידות, מוותר למעשה על חשיפה ללקוחות רבים ועשוי בהחלט להישאר מאחור.

אז איך בעצם הופכים את העסק לנייד ומתקדם? ובכן, הפתרון גלום בשימוש במכשירי תשלום ניידים. בשורות הבאות נסקור בפניכם את היתרונות המרכזיים של תחום פתרונות התשלום הניידים ואת החשיבות המכרעת בשימוש בהם.

בכל מקום ובכל זמן

לקוחות מגוונים מקיימים היום רכישות בדרכים שונות ולכן על בעלי העסקים להיערך בהתאם. הדבר נעשה בצורה אפקטיבית על ידי שימוש במסופי אשראי ניידים שיכולים לאפשר ביצוע של סליקת תשלומים מכל מקום ובכל זמן. אפשרויות אלו מעניקות פתרון מצוין, בין היתר, גם במקרים הבאים :

  • עסק שמעסיק אנשי מכירות שמגיעים ללקוח וזקוקים למכשיר טכנולוגי שבעזרתו ניתן לבצע סליקה בשטח, בזמן אמת.
  • עסקים קטנים שזקוקים למערכת קטנה, ניידת, מיטלטלת וגמישה שדרכה ניתן לבצע עסקאות תשלום שונות.
  • עבור טכנאים ואנשי שירות, סוכנים ואחרים שלא יכולים לשאת עימם קופה רושמת.
  • מסופי אשראי ניידים מתאימים מאוד לכל החנויות ובתי העסק שזקוקים לפתרון נייד וגמיש, חסכוני במקום אך עם כל הפונקציות המתקדמות.

עולם פתרונות תשלום ניידים

 

פתרונות תשלום מגוונים

מסופי אשראי ניידים הנם קלים לנשיאה, וכוללים שלל רחב של פונקציות ניהול, שליטה, ובקרה, כך שניתן להעניק בעזרתם התאמה אישית מושלמת לצרכיו של כל עסק ועסק, בכל גודל שהוא, בין אם מדובר ברשת הזקוקה למגוון פתרונות ומכשירים במקביל, ובין אם לבוטיק הזקוק למסוף יחיד ועוצמתי. כמו כן, מכשירי סליקה ניידים הם פתרון אידיאלי גם לתערוכות, כנסים וימי מכירות מיוחדים. לצד יתרונות אלו, ניתן בעזרת פתרונות התשלום הניידים לכבד את כלל אמצעי התשלום המתקדמים ביותר, כגון:

  • אמצעי התשלום הקלאסיים בדמות כרטיסי אשראי פס מגנטי, המחאות, מזומן.
  • כרטיסים אשראי חדשניים המכילים שבב (צי'פ) כמקובל באירופה ובקרוב גם בישראל.
  • ארנקים סלולריים, עם תמיכה ברוב מכשירי הסלולר המתקדמים, כדוגמת מכשירי apple

הפתרון המאובטח

חשוב לשים לב שאמצעי סליקה ניידים ומתקדמים יכולים לעבוד בשילוב מכשירי סלולר חכמים והם נעשים בשילוב טכנולוגיות של העברת נתונים מאובטחת. מצב זה הינו חיוני לכל עסק ולכל לקוח שכן עסק שלא יפעיל פתרונות גבייה וסליקה מאובטחים יחשוף את מאגר המידע שלו, הכולל פרטים רגישים מאוד בדמות פרטי אמצעי התשלום של לקוחות, דוחות מכירה וכדומה, בפני ניסיונות פריצה ודליפה שונים. מסופי האשראי החדישים מאובטחים בצורה הגבוהה ביותר, ויבטיחו עמידות איתנה ושמירה על הנתונים במאגר.

בנוסף לכל זאת, פתרונות הסליקה והתשלומים הניידים כוללים מגוון פתרונות לגיבוי ובקרה. וכך הם למעשה מהווים את הפתרון הטוב ביותר מבחינת נוחות, יעילות, ניידות ואפקטיביות.