מערכת התשלום שקיצרה את זמני ההמתנה של העסק

בישוב הקהילתי אורנית אין אחד שלא מכיר את פיצה אנג'ל ואת שלל מאכליה המשובחים. בין לקוחותיה נמנים תושבים רבים מהישוב וסביבתו, ולכן, חשוב לבעלי המסעדה להעניק בנוסף למנות הטעימות גם חווית קניה אולטימטיבית. וכמו רבים מבעלי העסקים שבנינו, אשר מנהלים עסקים קטנים או משפחתיים כדוגמת בתי קפה, מספרות, חנויות בוטיק, מותגי אופנה מקומיים, דוכני פלאפל, מאפיות ועוד, חשוב להם שפתרון התשלום בבית העסק שלהם יהיה יעיל, מהיר ובעיקר משתלם.

910

הבעיה העיקרית : לא ניתן לבצע סליקת אשראי במקביל לביצוע ההזמנה

כמו בכל הפיצריות, חלק נכבד מהעסקאות מבוצע על בסיס טלפוני ובאמצעות משלוחים, וכידוע, רבים מאתנו מעדיפים לשלם באמצעות כרטיס האשראי. בפיצרייה הותקנה בעבר מערכת קופה רושמת כאשר נתוני התקשורת שלה מועברים באמצעות קו הטלפון של העסק, משמעות הדבר היא שברגע שעובד משוחח עם לקוח בנוגע לביצוע הזמנה, הוא לא יכול במקביל ללקיחת פרטי האשראי של הלקוח ולבצע את הסליקה בזמן אמת, כך שאותו עובד היה צריך לרשום את נתוני הכרטיס על נייר, לבצע את הסליקה לאחר מכן. ברור לכולנו שזהו אינו הפתרון האולטימטיבי בלשון המעטה, כיוון שהינו מגדיל את הסיכוי לטעות באופן משמעותי (אותו עובד רושם על הדף נתונים שגויים או מקליד נתונים שגויים למערכת הקופה לאחר מכן), מבזבז כמויות נייר מיותרות, יכול לגרום לזליגה של נתוני כרטיסי האשראי של לקוחותיו לידיים לא רצויות, ומהווה פתרון לא נוח אשר גוזל זמן יקר. במקרים לא מעטים, יצטרך אותו בעל עסק לחזור בשנית ללקוח, לעדכן את פרטי האשראי בשנית באם הסליקה לא צולחת, לגרום להטרדה מיותרת של הלקוח ולמצב של אי נעימות.

הבעיה לא נסתיימה בקהל הלקוחות שמבצעים משלוחים, אלה פגעה גם בקהל הלקוחות שמגיעים למסעדה באופן פיזי. כאשר מי מעובדי החברה היה משוחח במכשיר הטלפון של העסק (לוקח הזמנה, מתאם זמנים עם ספקים וכו'), הלקוח במסעדה היה צריך להמתין עד שהשיחה תסתיים (או שאותו עובד היה נאלץ לנתק את השיחה) ורק אז היה ניתן לבצע את התשלום בסליקה. 

הפתרון : קופה רושמת סלולרית מתקדמת וחכמה

נציגי השירות שלנו נפגשו עם בעל הפיצרייה, שמעו על הקושי שנוצר לו עקב פתרון התשלום שאינו מותאם עבורו, והתאימו עבורו את מערכת התשלום האידאלית לעסקים מסוגו. בעסק הותקנה מערכת קופה רושמת דגם 910 של כספיט, שתומכת במגוון סוגי תקשורת סלולרית, ביניהם GPRS של בזק ובתקשורת IPVPN – ו ADSL . משמעות הדבר היא שהמערכת העניקה לבעל העסק אפשרות לבצע את סליקת האשראי בזמן אמת תוך כדי השיחה, ללא המתנה וללא דפים מיותרים, ולהודיע על ביצוע חיוב האשראי כבר בזמן השיחה. בנוסף, קיבל בעל העסק מגוון רחב של אפשרויות מתקדמות וחכמות שמערכת התשלום כוללת אשר שיפרו לו וללקוחותיו באופן משמעותי את חווית הקניה והמכירה.

הכול בקופה רושמת אחת – מערכת All in one“ משודרגת

הקופה הרושמת שהותאמה לבעל העסק כוללת מסך מגע, מדפסת אינטגרלית ומקלדת מקשים נוחה. בעזרת הקופה יכול מעתה בעל העסק לנהל את עובדיו בצורה יעילה יותר, להשתמש באפליקציית שעון נוכחות, ואפילו לבצע גלישה באינטרנט. המערכת גם מעניקה אפשרות להקמה של מחלקות ופריטים שונים כך שניתן יהיה לאתר אותם בקלות וביעילות.

כל בעל עסק חייב מערכת תשלום מותאמת עבור סוג העסק שלנו   

כמו שכל עסק מעניק שירות או מוצר שונה, כך גם יש לו צרכים שונים שמאפיינים רק אותו, ולכן, חשוב שמערכת התשלום של העסק תותאם בדיוק מקסימאלי לצרכיו, תענה על כל בעיותיו ותכלול אפשרויות חכמות בהתאם לקדמת הטכנולוגית של ימינו.

פנה אלינו עוד היום לקבלת הצעה אטרקטיבית לעסק שלך