מסלולי שירות

כספיט טכנולוגיות תשלום מציעה ללקוחותיה מגוון מסלולי שירות אטרקטיביים:

  • כספיט Premium - שקט ל 3 שנים

    • רישיון שימוש בתוכנה.
    • תמיכה טלפונית רחבה באמצעות מוקד טכני מקצועי ומיומן לתפעול, הדרכה ותקלות.
    • עדכוני גרסה שוטפים.
    • הגעת טכנאי עד בית העסק בפריסה ארצית.
    • אחריות מורחבת כלולה במחיר: כיסוי מלא במקרים של אובדן, גניבה ונזק בלתי הפיך גם לחלקי חילוף! בהשתתפות עצמית נמוכה.

    סל שירותים אטרקטיבי ועוטף לשירות, תמיכה ואחריות מורחבת כנגד אבדן, גנבה ונזק בלתי הפיך. החבילה מאפשרת לכם הלקוחות לדאוג לעסק שלכם ולנו לדאוג לכם – בקיצור שקט ב 3 השנים הקרובות.

    .

  • כספיט Service

    • רישיון שימוש בתוכנה.
    • תמיכה טלפונית רחבה באמצעות מוקד טכני מקצועי ומיומן לתפעול, הדרכה וטיפול בתקלות.
    • עדכוני גרסה שוטפים.
    • הגעת טכנאי עד בית העסק בפריסה ארצית.

    השירות מבטיח תמיכה מלאה ללא הגבלה הן טלפונית והן הגעת טכנאי לבית העסק לפתרון כל תקלה ובעיה קטנה כגדולה.

  • כספיט אחריות מורחבת

    ללקוחות קיימים המעוניינים לשדרג משמעותית את הכיסוי שלהם בנוסף לשירות התמיכה הטלפונית והגעת טכנאי לבית העסק אנו מציעים

    • כיסוי מלא במקרים של אובדן, גניבה ונזק בלתי הפיך גם לחלקי חילוף! בהשתתפות עצמית נמוכה.

    שירות האחריות המורחבת מספק שקט נפשי, בטחון והגנה מוחלטים.

  • כספיט Basic - תמיכה טלפונית

    • רישיון שימוש בתוכנה.
    • תמיכה טלפונית רחבה באמצעות מוקד טכני מקצועי ומיומן לתפעול, הדרכה וטיפול בתקלות.
    • עדכוני גרסה שוטפים.

    השירות מבטיח תמיכה טלפונית ללא הגבלה לפתרון כל תקלה ובעיה בסיסיות קטנה כגדולה.