isc2502

פתרון התשלום המושלם למסעדה שלך

כמה פעמים נתקלתם במסעדה שלכם בטענות שונות מצד לקוחות על בעיות בתשלום באשראי בבית העסק?

"למה לוקח למלצר כל כך הרבה זמן להחזיר לי את כרטיס האשראי?", "איך אני יודע שלא גונבים לי את פרטי האשראי בזמן שהכרטיס נלקח ממני"?,  "מדוע אני צריך להגיע עד עמדת התשלום בשביל לשלם על הארוחה?" , "ולמה סטנדרט התשלום האירופאי בשולחן הסועד עוד לא הגיע לישראל?".

כעת עם כניסת טכנולוגיות תשלום חדשות ומתקדמות לשוק הישראלי, מציעה חברת כספיט טכנולוגיות תשלום את הפתרון המושלם לתשלום בשולחן המסעדה ושמה סוף לטענות הסועדים על אמצעי התשלום הקיימים כיום בבתי העסק.

מסוף האשראי Iwl  220, משנה את כללי המשחק ומאפשר לכם, בעלי המסעדות להעניק ללקוחותיכם חווית תשלום חדשה, נוחה ופשוטה.

 

מסוף אשראי iwl 220

iWL 220 – אתה חייב אותו במסעדה שלך

המסוף הקומפקטי המותאם לכיס הבגד, הוא מהמכשירים הקטנים והקלים ביותר בשוק, קל לאחיזה ולנשיאה וכולל תוכנת תשלום מלאה המאפשרת למלצרים לחייב את הלקוח בשולחן במהירות ובקלות.

הממשק המתקדם המוטמע במסוף, מבטיח למשתמש חווית שימוש יוצאת דופן ומאפשר שימוש פשוט ויעיל בכל התנאים הסביבתיים בזכות מסך התצוגה המשוכלל המאפשר קריאה ברורה וקלה של נתונים גם באור השמש עבור לקוחותיכם שבוחרים לשבת בחוץ, זאת בנוסף למקלדת הנוחה המאובזרת בתאורה אחורית המקלה על ביצוע עסקאות גם בשעות הערב והלילה.

המכשיר החדש תומך כמובן גם בתקן ה-EMV  לקריאת כרטיסי אשראי עם צ'יפ חכם  שצפוי להפוך לתקן מחייב בישראל בזמן הקרוב ועומד בתקן האבטחה המתקדם PCI V3.

בנוסף לנוחות ולמהירות, חוסך המסוף גם כסף וזמן עבורכם בעלי העסק, זאת בזכות חיי סוללה ארוכים ביותר ומדפסת מהירה המאפשרת הדפסה של 30 שורות בשנייה, כמחצית מהזמן הממוצע של מדפסות אחרות הקיימות בשוק.

היתרונות הרבים של המכשיר והשינוי המתבקש בשיטת התשלום בישראל מצביעים על מגמה חד משמעית:  אם אתם רוצים לקוחות מרוצים -אתם חייבים את המסוף החדש בבית העסק שלכם.