מסוף אשראי נייד- הפתרון היעיל והנכון לבעלי מסעדות

המגמה הנראית היום בנושא התשלומים היא מעבר לשימוש בכרטיסי אשראי על חשבון עסקאות במזומן. את הדבר ניתן לראות כמעט בכל בית עסק. מרבית הלקוחות כבר רגילים לשלוף את כרטיס האשראי מהארנק כשהמזומן נמצא בו רק למקרה חירום. היום הסליקה באמצעות מסופי אשראי הפכה לסליקה בטוחה וחכמה בתקן EMV  – אותו שבב המותקן בכרטיסי האשראי החדשים והופך את זיוף הכרטיסים לקשה במיוחד. מסופי אשראי מתקדמים מתחלקים לשני סוגים עיקריים: מסוף נייח ומסוף נייד, כשלמסעדות מומלץ מאוד להצטייד במסופי אשראי ניידים.

חיסכון של זמן ללקוח ועבורכם

מסופי אשראי ניידים מיועדים לעסקים כמו בעלי עסק נייד, למשל איש מקצוע כמו חשמלאי או טכנאי המבצע עבודה בבית הלקוח ומעוניין לאפשר לו לשלם בכרטיס אשראי או בעסק בו הלקוח אינו מגיע לקופה על מנת לשלם כמו במסעדה. עד היום הנוהל במסעדות היה שהמלצר לוקח את כרטיס האשראי של הלקוח, מעביר אותו בקופה וחוזר עימו אל הלקוח- פעולה מסורבלת. נראה מתבקש ממש לבצע את העסקה באופן מיידי מול הלקוח אם הטכנולוגיה מאפשרת. מסוף אשראי נייד הוא בדיוק הכלי לעשות זאת. עבודה עם מסופים ניידים תחסוך זמן למלצר וללקוח ותאפשר למלצר לשרת לקוחות רבים יותר במהלך משמרת, מה שייצור תחלופה רבה יותר במסעדה ויכול אף להגדיל את מספר הלקוחות.

מסוף אשראי נייד

שדרוג החוויה עבור הלקוח

לקוחות רבים אוהבים לשבת במסעדות אך פחות מחבבים את החלק האחרון שמתחיל עם הזמנת החשבון. לא רק כי  עצם התשלום הוא החלק הפחות מהנה אלא בגלל הלוגיסטיקה המורכבת. שימוש במסוף אשראי נייד לא רק יחסוך זמן, הוא גם משדרג את חוויית הרכישה או במקרה זה- הישיבה במסעדה, והופך את כל זמן השהיה במסעדה- מרגע קבלת התפריט ועד היציאה לנוח ומהנה. שימוש במסוף אשראי נייד ממתג אתכם כחדשנים, מעודכנים טכנולוגית ועקב כך גם לבעלי ראש צעיר, אך גם לשירותיים ומשקיעים בלקוח.

כלי נוח לניהול התזרימים

מסוף אשראי נייד הוא לא רק כלי לגביית תשלום בלבד. הוא מצוייד בתוכנה לניהול העסק המאפשרת לכם בכל רגע לקבל נתונים על התזרים שלכם, על עסקאות שבוצעו וכך לדעת איפה אתם עומדים. באמצעות מסוף אשראי נייד יכול בעל עסק גם באמצע יום עבודה לדעת האם נדרש לבצע גיוס אשראי לעסק שיגדיל את תזרים המזומנים העומד לרשותו. במקרים מסויימים יתכן שיחליט בעל העסק לבצע גיוס אשראי לעסק וידע שזו פעולה שעומדת כעת על סדר היום.