כספית או כספיט?

חברת כספיט החלה את פעילותה בשנת 1984 כחברה העוסקת בתחום מערכות התשלום וכיום מתמחה במתן פתרונות מאובטחים בכל טכנולוגיות התשלום.
כספיט החלה לייבא לארץ מוצרי כספים כגון: קופות רושמות, קופות ממוחשבות ובהמשך הדרך מסופי אשראי.

טכנולוגיה
ככל שטכנולוגיות הכספים השתכללו ודרישות הבנקים לבטיחות עלו חברת כספיט תמיד הייתה הראשונה לעמוד בתקנים המחמירים של הבנקים ושל כרטיסי האשראי, למניעת זיופים והונאות כספים.
כאשר נבחר השם של החברה רצו לקרוא לה בשם כספית, אך לאחר מחשבה החליטו לקרוא לחברה כספיט- כאשר האות "ט" בשם החברה מסמנת את הקדמה הטכנולוגית, ולכן הוחלט בסופו של דבר לשנות את השם מכספית לכספיט.
כספיט רואה לנגד עיניה בראש ובראשונה את אבטחת המשתמשים, סל הפתרונות של כספיט עומדים בתקנים ובסטנדרטים הגבוהים של חברות האשראי, הבנקים ובנק ישראל (תקני EMV )ובעלי הסמכה לאבטחה בתקן PCI DSS כסטנדרט ושיווק מערכות PIN pad. אנו משתמשים בטכנולוגיית Telium2 ובמעבדים של Arm7, Arm9 , הטכנולוגיה של מסופי האשראי משלבת חדשנות וביצועים ומבטיחה מהירות גבוהה, נוחות מרבית ואמינות בביצוע כל עסקה.
בכספיט אנו שואפים לשפר את טכנולוגיות התשלום בה עושים שימוש מידי יום עשרות אלפי לקוחות שלנו. אנו גם משווקים תוכנה של קופה למכשירי iPad התכנה פופולרית במיוחד במסעדות ובבתי קפה. מסופי האשראי של כספיט גם הם מתאימים למגוון לקוחות, ישנם מסופי אשראי ניידים שמתאימים במיוחד לעסקים קטנים( דוכני בגדים, תכשיטים, ועוד) ולעסקים גדולים ואף לביצוע עסקאות בירידים ובכנסים.

בנוסף כספיט נותנת שירות לקופות רושמות ולקופות ממוחשבות, הקופות הרושמות של כספיט יתאימו לעסקים קטנים ובינוניים אשר לא זקוקים למערכת הפעלה מחוץ לעסק . הקופה הממוחשבת מבצעת גם היא את הפונקציות של קופה רושמת אך מגיעה עם מערכת הפעלה של back office  , עסקים גדולים אשר מעסיקים עובדים רבים יכולים ליהנות מיתרונותיה של הקופה הממוחשבת ולעקוב אחר ההתרחשויות בעסק בכל מקום.

בכספיט טכנולוגיות כל עסק יוכל למצוא מענה לטכנולוגיות כספים לו הוא זקוק, אנחנו מספקים שרות ומוצרים נלווים ( אפליקציות כגון :שרות אבטחת פירעון שיק, פריפייד, אפלקציית רב ספק, שרותי טראנזאקציות, אפליקציית שעון נוכחות, אפליקציית קופה במסופי אשראי ושרותי התאמה) לכל הלקוחות שלנו מהצפון ועד הדרום, אנו נשמח לענות לכל שאלה ולתת את השירות הטוב והבטיחותי ביותר עבור המוצר שבחרתם בו ונעניק ליווי צמוד עד להטמעה של המוצר בעסק, בין אם מדובר בהדרכות לעובדים ואף תקלות או הסברים נוספים להם זקוק הלקוח.

שרות הלקוחות שלנו כולל מערך טכנאים בפריסה ארצית, המגיעים עד לבית העסק ושירות לקוחות טלפוני אשר עובד משעה 08:00-20:00.
הנציגים שלנו ישמחו לתת לכם מענה בין שעות אלה ולתאם הגעת טכנאי.