איך לבחור קופה רושמת לעסק קטן או לעסק גדול?

ריכזנו עבורכם מגוון שאלות ותשובות אשר יעזרו לכם להחליט האם קופה רושמת מתאימה לעסק שלכם:
קופה רושמת – האם קופה רושמת יכולה להתאים לעסק קטן כמו מכולת?

קופה רושמת לעסק קטן – קופה רושמת מתאימה לעסקים קטנים ובינוניים כמו מכולת שכונתית, יש בה מערכת משוכללת לניהול מלאי החנות, חלוקה למחלקות ( מוצרי חלב, מאפייה, ועוד) ואף ניתן להוסיף מחלקות בהתאם לצרכיי העסק.
הקופה הרושמת מקבלת תשלום באשראי מזומן ושיקים ולכן מתאימה מאוד לניהול מכולת שכונתית, בית קפה, בוטיקים, חנויות בגדים ועוד.

קופה מזומניםמהם היתרונות הבולטים של הקופה הרושמת ?

ניהול של עובדים – מעקב אחר שעות העבודה של העובדים, פרודוקטיביות מכירה.(ניתן לבדוק תפוקת מכירות של כל עובד דרך  המערכת.)

הפקת דוחות – הקופה יכולה להפיק מגוון דוחות (שנתי, רבעוני, חודשי,) על מנת למדוד את רווחיות בית העסק, הקופה הרושמת מנפיקה  דוחות לניהול המלאי והרכש ועוד מספר רב של דוחות שניתן להתאים אישית לבית העסק/

מערכת גיבויים – ניתן לגבות את כל הדוחות והחשבוניות המופקים, בנוסף ניתן גם לשחזר חשבוניות ועסקאות אשר  בוצעו בקופה.

הקופה הרושמת מאחדת בתוכה את מרב הפונקציות ההכרחיות לעסק, מסייעת בניהול דוחות נכון, ניהול עובדים ומאפשרת לעסק להתנהל בצורה מסודרת על פי מחלקות וקטגוריות אשר ניתנות להתאמה על ידי בעל העסק.

האם הקופה הרושמת תומכת בכרטיסי אשראי?

קופות רושמות תומכות בכרטיסי אשראי , במזומן ובשיקים, ניתן לחבר לקופה הרושמת גם מסופי אשראי נוספים על מנת להגביר את רווחיות העסק, ולאפשר למספר לקוחות לשלם בו זמנית במידה וישנה רק קופה רושמת אחת בבית העסק.
מסוף אשראי יאפשר ללקוחות לשלם במגוון כרטיסי אשראי התומכים ב contactless ,Nfc, PIN pad , וכרטיסים חכמים.
בנוסף קיימים עוד מגוון אביזרים נלווים לקופות: סורק ברקוד, אקדח המאפשר סריקה נוחה, סורק ברקוד שולחני, ומשקל תומך ( למדידת משקל: עגבניות, מלפפוני ועוד מוצרי מכולת).
לחברת כספיט שרות לקוחות טלפוני הזמין מ08:00-20:00 וטכנאי קופות בפריסה ארצית אשר יהיו שמחים להעניק שרות למגוון לקוחותינו.

לסיכום –

כאשר בוחרים קופה רושמת חשוב לבחון את הצרכים של העסק. הקופה הרושמת של כספיט תומכת במערכת לניהול עובדים, ניהול שעון נוכחות, ניהול מלאי, אשראית ( תומכת במתן תשלום בכרטיס אשראי), אפליקציה לאישור שיקים, ופרי פייד סלולארי. מערכת  (prepaid)מאפשרת ללקוחות להטעין כסף מראש עבור שיחות בטלפון הסלולרי, ותשלום חשבונות (מים, חשמל, גז ועוד) תלוי בעסק שבעל העסק מעוניין לעבוד אתו.

הקופה הרושמת מגיעה עם מדריך מפורט לשימוש בקופה ובקרוב גם סרטון הדרכה,  שירות לקוחות של החברה יוכל לספק הסברים ומתן שירות ללקוחות בהתאם לצרכי העסק.

מעוניינים בקופה רושמת? צרו אתנו קשר עוד היום לקבלת הצעה ללא התחייבות.