איך השימוש בקופה רושמת ממוחשבת מייעל את העסק שלך? הדור הבא כבר כאן!

פעילות בית העסק, מורכבת מפונקציות שונות ומורכבות אשר דורשות מעקב תמידי מבעליו של בית העסק. על מנת לנהל את בית העסק בצורה הטובה והיעילה ביותר, ישנה חשיבות מכרעת למעקב תמידי ואיכותי על מכירות, הכנסות, הוצאות, תנועת המלאי בבית העסק ועוד.

אחד הכלים המרכזיים לניהול נכון של כל האלמנטים הללו, הוא קופה רושמת ממוחשבת אשר נותנת מענה כמעט לכל הצרכים של ניהולו הפיננסי של בית העסק. חשוב לזכור שהקופה הרושמת הממוחשבת היא הליבה של בית העסק שלכם, הכלי בעזרתו אתם יכולים לבצע את כל אותן המשימות ההכרחיות לניהולו התקין והמוצלח של בית העסק שלכם.

בישראל, משווקים כיום מגוון רחב של פתרונות העונים להגדרה של קופה רושמת. חלקם מורכב מקופה מקבלת מזומנים ולצידה מסוף אשראי עצמאי המכבד כרטיסי אשראי מסוגים שנים וחלקם מורכב מפיתרון אחיד הכולל אפשרויות תשלום במזומן, כרטיסי אשראי ואף בצ'יק באותה הקופה.

ניתן לומר באופן חד משמעי, כי על מנת לנהל בקלות ובנוחות את בית העסק שלכם, מומלץ לעבוד עם הפיתרון האחיד המספק מענה לכל הצרכים הרלוונטיים של בית העסק בקופה אחת.

בימים אלו אנו משיקים דור חדש של קופה רושמת ממוחשבת לניהול עמדת מכירה שהולכת להפוך את החיים שלך בבית העסק לקלים ופשוטים אף יותר.קופה רושמת ממוחשבת

מדובר בקופה רושמת ממוחשבת מדגם H-10 שהיא עמדת תשלום All in one המבוססת על מערכת ההפעלה הפופולרית אנדרואיד ומצוידת במסך מגע גדול ומדפסת אינטגרלית המאפשרת צפייה בכל נתוני המכירות של בית העסק, לעדכן מחירים ופריטים ולהקים מחלקות חדשות, כל זאת אף מבלי צורך להיות באופן פיזי בבית העסק.

המערכת המשוכללת מצוידת במגוון רחב של יישומים, ביניהם ניהול מכירות עובדים ומלאי הנותנים לך, בעל העסק את הסגירה המושלמת לכל הפועלות הנדרשות ממך ומעובדייך.

בנוסף לפעולות השונות המקלות על ניהולו של בית העסק, מבטיחה המערכת רמת אבטחה מהגבוהות בעולם כאשר התשלום מתבצע בתקני האבטחה המובילים בעולם,  כך שבאמצעות השימוש בקופה גם אתם וגם הלקוחות שלכם יכולים להרגיש בטוחים.

השורה התחתונה היא פשוטה- אם אתם רוצים לייעל את בית העסק שלכם, להגדיל את רווחיו ולהיות מסוגלים לנהל את הפעילות בבית העסק גם בשלט רחוק, אתם חייבים קופה רושמת ממוחשבת.

ואם כבר קופה רושמת ממוחשבת, אתם מוזמנים לחוות את המילה האחרונה בתחום. צרו איתנו קשר דרך האתר או הטלפון ואנו נשמח לספק לכם את הקופה שתהפוך את החיים שלכם בבית העסק לקלים, נוחים ורווחיים הרבה יותר.