קופה ממוחשבת למסעדות

חברת כספיט, תהפוך את המסעדה שלכם למובילה במתן שירות על ידי שימוש בטכנולוגיות חדשניות.
הקופה הממוחשבת של כספיט יכולה להתחבר לממשק חדשני המתחבר לאייפד ויאפשר ללקוחות שלכם להזמין ישירות מהאייפד ובכך לקצר את זמן העברת ההזמנה למטבח, ההזמנה תועבר ישירות למטבח לצורך הכנת המנות והמשקאות.
iwl250-at-table-3אפליקציית הקופה באייפד תאפשר לכם להיות מובילים בשירות אותו אתם מציעים ללקוחות שלכם, בין אם זה הלקוח הממהר –רוצה להזמין כמה שיותר מהר ובין אם זה הלקוח שבא ליהנות מחוויה במסעדה ורוצה לראות את כל המנות בצורה הנוחה והמזמינה שמאפשר האייפד.
בשימוש הקופה הממוחשבת יחד עם אפליקציית האייפד לא תוכלו לטעות!
הקופה הממוחשבת כוללת בתוכה מגוון רחב של אפליקציות לשימוש, כגון : back office- תוכלו לנהל את המסעדה מכל מקום ולדעת בכל שעה כמה הזמנות יצאו , איזה מלצרים עובדים ומה צריך להוסיף למלאי.

הכנת דוחות – הקופה הממוחשבת מאפשרת הכנת דוחות רבעוניים, חודשיים ושנתיים. הדוחות יאפשרו לכם מעקב פעיל אחרי המלאים, דוחות רווח והפסד ומעקב אחרי שעות העובדים.
הקופה הממוחשבת כוללת בתוכה את כל מה שנחוץ לעסק כדי לצמוח ולשגשג. לא עוד רישומים במחברות ובדפים שהולכים לאיבוד, מעתה תוכלו לנהל את המלאי שלכם מתוך האפליקציות החכמות המוטמעות בקופה.
הקופה הממוחשבת יכולה להתחבר למסופי אשראי נוספים ולזרז עוד יותר את מתן השירות ללקוח על ידי חיובו בכל הדרכים החדשות הקיימות בשוק (Nfc, contactless, paypass, ועוד). כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו, ונדאג להתאים עבורכם את חבילת השירות המתאימה ביותר.

חברת כספיט תעניק לכם שרות ואחריות במידה ויהיו לכם תקלות.
נשמח לעמוד לרשותכם הן בשירות הלקוחות הטלפוני שלנו והן באפליקציה.
האפליקציה זמינה לאיפון ולאנדרואיד.