סדרת מכשירי הסליקה המתקדמת בעולם מגיעה לישראל

ברבות ממדינות אירופה וחלקים אחרים בעולם זוהי כבר עובדה מוגמרת של שנים רבות- צרכן בבית העסק לא נפרד מכרטיס האשראי. החנויות ובתי העסק השונים מחוברים לקופות מערכות תשלום ייעודית הנקראת Pinpad , המאפשרת לצרכן לשלם בנוחות מבלי להיפרד מכרטיס האשראי והתשלום מאושר על ידי הקשתו של קוד סודי המונע את הסכנה שבגניבת פרטי האשראי בעת התשלום.

כעת, בעקבות מספר שינויים במשק המובלים על יד בנק ישראל, מגיע השינוי המיוחל גם לישראל, ובקרוב מאוד גם שיטת הסליקה בישראל תחייב אפשרות של תשלום באמצעות הקשת קוד סודי עקב המעבר לתקן EMV התומך בתשלום בעזרת כרטיס חכם .

כיום, כל ארגון או בית עסק עובד בתצורה כלשהי או בכמה תצורות של חיוב אשראי (moto-mail order, telephone order, Retial  ועוד), וכאן נוצר מכונה משותף עם הEMV באמצעות המערכת החדשה אשר תותקן בארגונים ובבתי העסק- מערכת PINpad מתקדמת ביותר בעלת תקן PCI V-3  ומעלה אשר מבטיחה את רמת האבטחה הגבוהה ביותר הניתן להציע כיום לארגונים ובתי עסק שונים.

ipphtouch480-overview-new_w605

הדור הבא כבר כאן – IPP 480

כתוצאה מהשינויים הקרובים נושאת כספיט את בשורת מכשירי הסליקה המתקדמים ביותר בעולם ורק לאחרונה הביאה החברה לישראל את הדגמים החדשים ביותר לסליקת אשראי העומדים בתקני EMV ו-PCI V 3  התומכים גם בתשלום באמצעות ארנק סלולרי בטכנולוגית NFC ו- contactless. החברה משתמשת  בחומרה של חברת Ingenico  הצרפתית שהיא החברה המובילה בעולם בתחום זה עם למעלה מ160 אלף לקוחות בלמעלה מ-70 מדינות.

בין המכשירים החדישים שהולכים להפוך להכרח בכל בית עסק בישראל ניתן למצוא את סדרת IPP 350 המכסה את כל שיטות התשלום האפשריות כגון כרטיסי אשראי חכמים, כרטיסי אשראי עם פס מגנטי, תשלום בNFC ותשלום ללא מגע (Contacless) המשדרגת משמעותית את חווית התשלום בקופה של הצרכן בבית העסק, מכשירי הסדרה יכולים להיות מותאמים לכל תוכנה או קופה ממוחשבת ולהקל משמעותית על חייו של בית העסק.

Pinpad מתקדם נוסף הוא ה-IPP 480, בעל מסך המגע, המאפשר מגוון רחב של יישומים מתקדמים לתשלום מהיר בכל זמן ובכל קופה ולצידו ניתן למצוא גם את דור העתיד של מערכות התשלום המאובטחות סדרת ISC 250 Touch, המאפשרת הגדלה משמעותית של פוטנציאל ההכנסות בבית העסק ומספקת מענה מידי לכל הרגלי התשלום הצרכנים הקיימים בימינו ומאפשרת לעמוד בצורה קלה וחלקה בדרישות התובעניות של המערכת הבנקאית וחברות האשראי.

מכשיר סליקה חדשני

מכשירי הסליקה המתקדמים ביותר כבר כאן

אם גם אתם רוצים שבית העסק שלכם יישר קו עם התקנים המתקדמים בעולם ועם השינויים העומדים בפתחו של המשק הישראלי זה הזמן להצטייד באחד ממכשירי ה-Pinpad החדישים בשוק ולהעניק ללקוחתכם חווית קנייה מושלמת.