למה כדאי לקנות קופה רושמת

פתחתם עסק שעובד? מגיע לך מזל טוב!
עכשיו זה הזמן להחליט האם אתם קונים או משכירים את כל המוצרים הנחוצים לכם כדי לנהל את העסק בצורה הטובה ביותר, אחת ההחלטות החשובות שכנראה תצטרכו לקבל היא האם לקנות קופה רושמת או לשכור קופה רושמת? קופה רושמת
כמו כל מוצר מתקדם ודיגיטלי גם הקופות הרושמות וגם הקופות הממוחשבות משתנות מפעם לפעם ונוספים להם עוד אפליקציות ופיצ'רים שעולים עם צרכי הלקוחות. הקופות החדשות עובדות מהר יותר ועומדות בתקנים המחמירים ביותר של הבנקים לצורך גביית אשראי. הקופות החדשות של כספיט יכולות אף להפיק דוחות.
הקופה הרושמת תאפשר לכם לנהל את המלאי בחנות, להכין הזמנות, לחבר את הקופה למסוף אשראי אשר הופך את העבודה למהירה ויעילה יותר. כמובן שלקופה הרושמת ישנן פונקציות פעילות נוספות.
כמו במוצרים אחרים, כאשר תחליטו לקנות קופה חדשה אחד היתרונות הבולטים הוא שירות הכולל בתוכו אחריות, חברת כספיט מספקת שירות זה עבור לקוחותיה, שירות זה כולל שירות תיקונים, הדרכה ושירות לקוחות טלפוני הזמנת טכנאי או הסברים להם נזקקים הלקוחות של כספיט.
לכן לפני שאתם קונים קופה וודאו שהקופה עונה על הצרכים של העסק שלכם, וודאו שיש אחריות למוצר שאתם קונים ושיש אפשרות לשידרוג במידה וייצא שידרוג.