יתרונות מכשיר סליקה נייד

החלטתם לפתוח עסק קטן של מכירת תכשיטים בימי שישי בשוק או בקניון? אולי הביקורות הנלהבות לגבי יכולות הבישול שלכם הובילו אתכם לרעיון לפתוח דוכן מכירת מזון בימי שישי בבוקר? ואולי בכלל החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את השירות ללקוחות בית העסק שלכם ולדאוג למוכרים ומוכרות שיגיעו ישירות ללקוח באזור המדפים בבית העסק ויחייבו אותו על עסקאות מבלי צורך להגיע לתורים שבקופה הראשית?

לנו יש את הפיתרון המושלם לכל אחד ואחת מכם. מכשיר סליקה נייד של כספיט מאפשר לכם, בעלי העסקים הקטנים והגדולים ניידות, נוחות ושירות מעולה ללקוח תוך כדי הגדלת הרווחים עבור בית העסק.

אז מהם היתרונות של מכשיר הסליקה הנייד שלנו?מכשיר סליקה כספיט

ניידות: מכשיר הסליקה המשוכלל והחדיש, מאפשר סליקה בכל מקום ובכל זמן בצורה נוחה ומהירה ובכך מבטיח שלא תפספסו אף עסקה הניכרת בדרכם.

נמאס לכם להפסיד לקוחות בגלל התורים הארוכים בקופת בית העסק? ציידו את המוכרים והמוכרות בחנות במוסף הנייד שלנו המאפשר חיוב של הלקוח בכל מרחבי בית העסק ותהנו מלקוחות מרוצים יותר ומרווחים גבוהים יותר.

הלקוחות בבית הקפה או המסעדה שברשותכם מתוסכלים מהצורך להיפרד מכרטיס האשראי או מזמן ההמתנה בין הנפקת החשבון לתשלום? ציידו את המלצרים או המלצריות בבית הקפה או המסעדה שלכם במסוף הסליקה הנייד ותהנו מלקוחות מרוצים ובטוחים יותר.

מעדיפים למכור את מרכולתכם בכל שבוע במקום אחר? עם המסוף הנייד אין כל בעיה. אתם יכולים למכור את מוצריכם בכל זמן ובכל מקום בקלות ובנוחות.

בנוסף לניידות ולנוחות, מאפשר מכשיר הסליקה הנייד תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, מזומן וצ'קים הנותן לכם בעלי העסק את הפוטנציאל להגדלת הרווח ומוודא כי לא תפספסו אף עסקה בשום מקום.

למרות שמדובר במכשיר קטן וקומפקטי, הוא אינו משאיר את בית העסק שלכם חשוף לקשיי הניהול היומיומיים.  המסוף הנייד מעניק אפשרות של ניהול קופה רושמת, הפקת חשבוניות והדפסת קבלות כך שתוכלו לנהל בקלות ובנוחות את בית העסק שלכם מכל מקום ובכל זמן.

רבות דובר בשנים האחרונות על המעבר לתשלום באמצעות כרטיס חכם עם צ'יפ ותשלום באמצעות הארנק הסלולרי אשר אמורים להפוך לשיטות התשלום המובילות והמרכזיות בעתיד הקרוב. אנו בכספיט, ערוכים למעבר המדובר וגם מסופי הסליקה הניידים שלנו, מותאמים לתשלום באמצעות כרטיס חכם עם צ'יפ וארנק סלולרי המבטיחים לכם, בעלי העסקים שלא תישארו מאחור.

אז אם אתם רוצים לבצע מכירות בכל מקום ובכל זמן, להעניק חווית שירות יוצאת דופן ללקוחותיכם ולגרום להם לתחושה של ביטחון מבלי צורך להיפרד מכרטיס האשראי, מסוף הסליקה הנייד הוא הפיתרון המושלם עבור בית העסק שלכם.