איך מסוף האשראי שלך יכול להכניס ולחסוך לך עוד כסף ?

כל עסק משקיע את מירב המאמצים על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות והמכירות שלו, ועקב כך גם את רווחיו. מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שבלא מעט מקרים, המפתח לשינוי הדרסטי הזה נמצא בפרטים הקטנים, לכאורה, אשר עושים הבדל עצום. כזה בדיוק הוא המקרה של מסוף האשראי, אשר בחירה נכונה שלו יכולה להצעיד את העסק קדימה ביותר ממובן אחד. לפניכם סקירה של מספר פיתוחים המשנים את חוקי המשחק בתחום.

משיכת מזומנים בעסק ויתרונותיה

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר עסקים המכריזים, באותיות של קידוש לבנה, על כך שניתן למשוך בהם כספים. ואכן, כשמתבוננים על היתרונות שמסוף משיכת מזומנים מגלם בתוכה, התמונה לא מפתיעה. המדובר הוא במסוף האשראי של העסק, שנמצא שם גם כך למטרות תשלום וסליקה בעת ביצוע העסקאות. כעת בעלי העסקים יוכלו לאפשר ללקוחות עם כרטיס אשראי למשוך מזומנים בכמויות משתנות. העסק, כמובן, גורף רווחים בזכות העמלה הנגבית מהלקוחות עבור הפעולה.

מערכת שכזו מהווה "אטרקציה" של ממש בעיני הלקוחות, שיודעים כי ניתן להם פתרון מהיר ויעיל, המונע חיפוש ארוך אחר כספומטיים או בנקים. מבחינתו של בעל העסק, התמונה הופכת לפשוטה עוד יותר: הוא לא צריך לטעון מזומנים בתחילת כל יום, שעה שיוכל להעניק ללקוחותיו את המזומנים שבקופה ולקבל לאחר מכן את הזיכוי בבנק, בתוספת העמלה שנקבעה (ניתן, אגב, לקבוע עמלה שונה בשעות הלילה מאשר בשעות היום).

התפעול של המסוף הוא מהיר, פשוט ונוח, אינו מצריך מכשיר "כבד" דוגמת הכספומט הסטנדרטי ומאפשר לבצע יותר מאשר פעולה אחת: באמצעותו ניתן לבצע את המשימה החשובה מאד של סליקת כרטיסי אשראי. מכאן, שמדובר הוא במוצר המצליח לשלב היטב בין מסוף המשמש על תקן כספומט לבין מכשירי סליקה.

תוכלו לקבל מידע נוסף על שירות משיכת המזומנים

כספית ATM

מסופי אשראי: ניידים ונייחים

את הסקירה אנחנו ממשיכים עם מסופי אשראי, אשר בצורה הנוכחית שלהם יכולים בהחלט להיות ניידים. מסופים שכאלה מאפשרים לקבל תשלום בכל מקום שהוא, באמצעי תשלום שונים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשי עסקים המרבים בנסיעות ובפגישות במקום שאינו קבוע (סוכני מכירות או ביטוח, למשל): בכך נחסכים מאמצים וזמנים רבים וכן מתאפשר לבצע שעסקאות שלא היו ברות ביצוע בתנאים אחרים. הדגמים המתקדמים של המסופים כוללים הניידים בתוכם אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, חיי סוללה ארוכים, ממשק ידידותי ומתקדם ואף אפשרות לבצע תשלום בטכנולוגיית NFC, כלומר, באמצעות הטלפון הסלולרי של הלקוחות.

התאימו לכם את מסוף האשראי האולטימטיבי לעסק שלכם

מסוף אשראי IPP 480

גם המסופים הנייחים (שולחניים, לרוב), מגלמים בתוכם יתרונות מגוונים עבור העסק שנעזר בהם. המסופים כוללים בתוכם את מרבית היתרונות שתוארו מעלה, כאשר מגוון היישומים שבו הופך את השימוש בהם למומלץ בכל קנה מידה: אשראית, אישור שיקים, ניהול מועדון לקוחות, שעון נוכחות ועוד. בכך, העסק יכול לחסוך כספים ומאמצים רבים בהצטיידות במגוון רחב של מכשירים יקרים אשר כל אחד מהם מיועד למשימה מוגדרת. בעידן בו זמן שווה הרבה מאד כסף, ברור מדוע פשטות השימוש מהווה אף היא יתרון כלכלי מובהק.