espressobar – רשת בתי קפהאספרסו בר

קבוצת אספרסו בר הוקמה ב-1992 כבית קפה קטן ברחוב יבנה בתל אביב. היזמים ביקשו להביא לישראל חוויה איטלקית של קפה משובח ועיצוב ששאב השראה מבתי הקפה בפריז. ההצלחה המיידית העירה את תרבות הבילוי המקומית ואף החדירה טרמינולוגיה חדשה, שכללה את המונח "אספרסו בר" המאפיין את התרבות האיטלקית של שתיית אספרסו בעמידה על הבר. היום, השם אספרסו בר הפך למונח גנרי לבתי הקפה בישראל ורשת הבוטיק ממשיכה לחדש ולהתאים עצמה לאנשים הממלאים את בתי הקפה שלה ולסביבה בה היא נמצאת, תוך שמירה קפדנית על איכות בלתי מתפשרת.

מוצרי כספיט באספרסו בר

האתגר

בשעות הצהריים בתי הקפה מלאים בלקוחות שיש להם זמן קצוב לארוחה, לכן מסעדות ובתי קפה שמשתמשים בפתרונות סליקה מתקדמים, יכולים לקצץ הן בתור הראשוני, ובעיקר במתן פתרונות לתשלום בסוף ארוחת הצהריים. אספרסובר ביקשו מאיתנו למצוא פיתרון להורדת העומס על הקופות בשעות הצהריים, דבר שיעזור להם להעניק שירות יעיל ללקוחות שאין להם מיותר לבזבז.

הפתרון

כספיט טכנולוגיות תשלום העניקה ללקוח פתרון המלא הכולל תוכנה, חומרה, מערכות תשלום מאובטח וניהול של מגוון יישומים מתקדמים לשימוש כלל צרכי הרשת וזכיניה.

המומחים שלנו מצאו פתרו את הבעיה בעזרת מסוף האשראי iSC 250 Touch בעל טכנולוגיה שתומכת בתשלום בעזרת המכשיר הסלולארי. כיום לקוחות אספרסו בר כבר אינם צריכים להמתין זמן רב לתשלום החשבון כמו במירב בתי הקפה בארץ, אלה יש להם אפשרויות מגוונות לתשלום החשבון שמכשיר ה-PIN pad תומך בהן, תשלום באמצעות כרטיסי אשראי עם פס מגנטי, כרטיסי חכמים עם צ'יפ, NFC, Contactless ו-תשלום באמצעות ארנק סלולרי. כמובן שעל מנת להגן על פרטי האשראי של הלקוח המסופים נתמכים עי ידי טכנולוגיות האבטחה המתקדמות ביותר EMV ו PED PCI.

המומחים שלנו ישמחו להעניק גם לך פתרון תשלום שעוד לא הכרת – צור עמנו קשר

פנה אלינו עוד היום לקבלת הצעה אטרקטיבית לעסק שלך