מכשירי הסליקה שישדרגו גם את העסק שלך

שנים רבות חלפו מאז שפעולות הקנייה והמכירה בבתי עסק נעשו במזומן בלבד. למעשה, מרבית העסקאות המתבצעות במשק מבוססות כיום על תחליפים למזומנים, החל בצ'קים, דרך כרטיסי אשראי ועד לאפליקציות בסלולר. על כן, בימינו כל בתי העסק נדרשים למכשירי סליקה מסוגים שונים, ומדובר בענף שלא מפסיק להתחדש ולהתפתח יד ביד עם הטכנולוגיה.

פתרונות סליקה מותאמים לכל עסק

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב ביותר של מכשירי סליקה המבוססים על טכנולוגיות שונות. זאת, החל במכשירים נייחים, דרך מסופונים ניידים ועד לתוכנות המאפשרות סליקה דרך הסלולר. המגמה השלטת היא להפוך את פעולת הסליקה למהירה, נוחה ומותאמת ספציפית לצרכי העסק, ובתוך כך גובר השימוש ברשתות האינטרנט והסלולר למטרות אלו. בד בבד, מושם הדגש על שדרוג מתמיד של תחום האבטחה על מנת להגן על תנועת הכספים ופרטי האשראי דרך התוכנות הייעודיות. חשוב להדגיש כי בדומה לענף המחשוב מדובר בתחום המתפתח במהירות גדולה, כך שניתן למצוא פתרונות סליקה הולמים לכל עסק ובעל מקצוע על פי צרכיהם. יתר על כן, המכשירים כוללים מגוון כלי עזר לניהול המאפשרים לבעליהם להתנהל באופן יעיל, לחסוך בזמן ובהוצאות מיותרות, לשמור על ניידות מרבית ולספק ללקוחותיהם שירות זמין ואיכותי ביותר.

מסוף אשראי שולחנימכשיר סליקה שולחני

מסופי האשראי השולחניים של ימינו רחוקים שנות אור מקודמיהם. כיום מדובר במכשירים קומפקטיים בעלי עיצוב עתידני המספקים לא רק חוויית שימוש נוחה וקלה אלא כוללים מגוון רחב של אפשרויות נוספות. כך לדוגמא, מסוף 220 ICT של כספיט מקבל תשלום במזומן, כרטיסי אשראי וצ'קים, מקנה אפשרות למשיכת מזומנים ומוציא חשבוניות מס וקבלות. בנוסף לקבלת כל אמצעי התשלום הקיימים, המכשיר גם מאפשר להציע ללקוחות לשלם דרך הסלולארי באמצעות אפליקציה ייחודית, ומצעיד את העסק אל תוך העשור השני של שנות האלפיים. ואם לא די בכך, המסוף גם מספק אפשרויות להוצאת כרטיסי מתנה והטבות, תומך במועדות לקוחות, ואף משמש כשעון נוכחות להחתמת כרטיסי עובדים.

 

מכשירי סליקה ניידיםמסוף אשראי קל לתפעול

עוד דוגמא נאה למכשירי סליקה חדשניים מציעה סדרת מסופי האשראי IWL של כספיט. מדובר במסופים קטני ממדים וקלי משקל הניתנים לנשיאה ללא קושי בתיק או במכונית, ומקנים לבעלי מקצועות חופשיים אפשרות להתנייד ממקום למקום ולחייב על עסקאות. בנוסף, מדובר במכשירים עמידים ביותר ונוחים מאוד להפעלה, בעלי מסך מגע 3.5 אינץ' ומגוון פעולות מולטימדיה עם חוויית שימוש מעולה. מעבר לכך, במכשירים אלו ניתן לבצע תשלומים מכל סוג, כולל כרטיסים חכמים ואשראי, ומסופקות אבטחה והצפנה ברמות הגבוהות ביותר. כמו כן, להבטחת השימוש השוטף לכל אורך היום הם מצוידים בסוללות חזקות במיוחד, ובתמיכה בטכנולוגיות רשת מרובות לשידור תמידי בכל זמן ומקום. ואם לא די בכך, המסופים גם מגיעים עם שלל אפשרויות ליישומים עסקיים, המקנים לבעליהם מעקב ובקרה מתקדמים אחר פעילותם הכלכלית.